SEURAKOHTAAMISTEN KUTSU JA AIKATAULUT
26.8.2004 klo 12:00

Seurakohtaamiset järjestetään alueittain 6-16.9. välisenä aikana. Toivomme tapaavamme tuolloin kaikki seuramme. Ohessa kutsu ja aikataulutus. Kutsut ovat juuri postissa!

KUTSU

Arvoisa Ampumaseuran puheenjohtaja/sihteeri

Suomen Ampumaurheiluliitto täyttää 85 vuotta kuluvana vuonna. Vuotta vietämme pääsääntöisesti työmerkeissä, mutta kuitenkin hieman juhlistaen.

Meillä on ilo kutsua seuranne juhlavuotemme merkeissä

SAL:n Seurakohtaamisiin 6-16.9 välisenä aikana

Paikat selviät alemapana olevasta listasta. Kutsut ovat juuri postissa, joten tarkkailkaa postianne.

Haluamme kohdata Teidät, kertoa ampumaurheilun tulevaisuuden näkymistä niin rata- ja ympäristöasioissa kuin nuoriso- ja valmennus- ja koulutustoiminnankin osalta. Ennen kaikkea haluamme kohdata kuitenkin Teidät ja kuulla, mitä seurallenne kuuluu ja minkälaisia odotuksia seurallanne on liiton ja koko ampumaurheilun suhteen.

Olisi hyvä myös, jos voisitte pyytää mukaan myös kuntanne edustajan, jonka kanssa olette yhteistyössä. Silloin tietojen päivitys heidänkin suuntaan kävisi samalla kertaa. Tulemme luovuttamaan seurallenne 85 -vuotisjuhlaviestin ja SAL:n palvelukansion.

Paikalla kohtaamisessamme ovat aluejohdon lisäksi liiton hallituksen edustus sekä toimiva johto toiminnanjohtajan johdolla. Pyrimme tilanteen mukaan saamaan myös olympiaurheilijoitamme tilaisuuteen kertoilemaan kommentit Ateenan Olympialaisista.

Sydämellisesti tervetuloa!

Suomen Ampumaurheiluliitto ry  SAL:n aluejaostot

Kohtaamispaikka alueittain  ja ajankohta

ma 6.9 klo 18.30                 Keski-Suomi, Jyväskylä

Hotelli Priimus, Taulumäentie 45,                                             Jyväskylä

ti  7. 9 klo 18.30                   Itä-Suomi, Kuopio, Virastotalo, Koulutussali, Suokatu 42, Kuopio

ke 8.9 klo 18.30                  Kaakkois-Suomi, Mikkeli,

hotelli Varsavuori, Anttolantie 10, 50100 Mikkeli

to 9.9 klo 18.30                   Etelä- Suomi, SLU-talo, Radiokatu 20

la 11.9 klo 12.00                 Pohjois-Pohjanmaa, Oulu,

Merikosken Ammattikoulutuskeskus, Nahkatehtaankatu 3, 90100 Oulu

su 12.9 klo 12.00                 Lappi, Rovaniemi , Lapin Liikuntaopisto, hiihtomajantie 2, Rovanisemi

ti 14.9 klo 18.30                  Häme, Hämeenlinna, Raatihuone, Valtuustosali, Raatihuoneenk. 15

ke 15.9. klo 18.30               Lounais-Suomi, Huittisten seurakuntakeskus, Papintie1, Huittinen

to 16.9 klo 18.30                 Pohjanmaa, Kuortaneen Urheiluopisto, Ykköspesä-kokoustila

ILOITTAKAA SEURAEDUSTUS JA MAHDOLLISEN KUNNAN EDUSTAJAN NIMI LIITTOON 30.8. MENNESSÄ 09-3481 2481 TAI FAX 09-147764 TAI E-MAIL: maila.pynnonen@sal.slu.fi KIITOS JA TERVETULOA!

TERVETULOA!