RIIKKA LAHTI NUORISO-JA HARRASTEPÄÄLLIKÖKSI
16.12.2004 klo 12:00

Ampumaurheiluliiton uudeksi nuorisopäälliköksi on liittohallitus valinnut liikuntatieteiden maisteri Riikka Lahden.

Riikka Lahti valittiin uudeksi nuoriso- ja harrastepäälliköksi. Riikka on 1997 Jyväskylästä valmistunut liikuntatieteiden maisteri. Kotkassa 1968 syntynyt Riikka astustaa nykyään Helsingissä ja on luonut urheilujärjestöuransa lähinnä salibandyn parissa. Ampumaurheiluun hän on tutustunut opiskeluaikanaan Jyväskylässä, mutta ei ole harrastanut sitä aktiivisemmin.

Riikka Lahti on ollut mukana salibandyssa lähes jokaisella toimintatasolla. Hän on nähnyt ja kokenut lajin kehityksen eri vaiheet toimiessaan 1995-2004 mm. harrastepäällikkönä, kilpailupäällikkönä SSBL:ssä, seuran (SSV) toiminnanjohtajana 2001-2004 sekä viimeisimpänä työnään  tyttöjen MM-kilpailujen pääsihteerinä tänä vuonna. Joten järjestö- ja seuratoiminnan kenttä on hänelle perin juurin tuttua. Lisäksi Riikka on toiminut myös Salibandyliiton (SSBL) hallituksessa ja koulutusvaliokunnan puheenjohtajana.

– Uskon että yhteistyö ja ajatustenvaihto pitkään ampumaurheilun parissa toimineiden laji-ihmisten kanssa yhdistettynä aikaisempaan työkokemukseeni ja järjestötuntemukseeni on hyvä yhtälö, pohtii Riikka työhön sisäänpääsemistä.

– Arviointi ja kehittäminen kuuluvat tapaani tehdä työtä. Arvostan keskustelevaa ja reilua työyhteisöä. Urheilua monipuolisesti seuranneena minulla on perustiedot lajista ja positiivinen mielikuva lajiliitosta, selvittää uusi nuoriso- ja harrastepäällikkö.

Noista lähtökohdista onkin hyvä lähteä liikkeelle. Riikka Lahti aloittaa työt loppiaisen jälkeen, kun liiton toimisto palaa joulun vietosta kokonaisuudessaan töihin. Tervetuloa joukkoomme Riikka !

ra