Olympiamitalisti Juha Hirvi Urheilukanavalla: Joka ilta tarvitaan seuravalmentajaa
7.4.2008 klo 12:00

”Joka ilta pitäisi seurassa olla joku asiantuntija neuvomassa nuoria, että junnut pysyvät mukana”, huippuampuja Juha Hirvi korostaa seuravalmennuksen merkitystä SLU – Hyvää Seuraa –ohjelmassa Urheilukanavalla 8.4.2008.

Juha Hirvi tekee olympiahistoriaa kilpailemalla ensimmäisenä suomalaisena kuudensissa kesäolympialaisissa ensi elokuussa Pekingissä. Lähes lukemattomista ulkomaanmatkapäivistä huolimatta kiertää myös kotimaan arvokisoja: ”On tärkeä osoittaa nuorille, että täältäkin voi ponnistaa.”

SLU – Hyvää Seuraa –ohjelma Urheilukanavalla tiistaina 8.4.2008 klo 16.45. Uusinta la 12.4. klo 8.50.

SLU – Hyvää Seuraa -ohjelmasarja starttasi syksyllä 2007 kulttuuri- ja urheiluministeri Stefan Wallinin haastattelulla. Ohjelman vieraina ovat olleet kansanedustaja Leena Harkimo, EK:n toimitusjohtaja Leif Fagernäs, SAK:n puheenjohtaja Lauri Ihalainen, huippulentopalloilija Timo "Dole" Tolvanen, Veikkauksen toimitusjohtaja Risto Nieminen, aerobicin maailmanmestari Tuuli Matinsalo, YLEn talkshow juontaja Arto Nyberg, huippujuoksija Samuli Vasala, tv:stä tuttu Ville Klinga, valmentaja Reijo Jylhä sekä olympiavoittajat Pertti Karppinen, Tapio Korjus ja Marja-Liisa Kirvesniemi, jääkiekkovaikuttaja Hannu Kapanen, jalkapallovalmentaja Atik Ismail, nyrkkeilijä Eva Wahlström, SLU:n puheenjohtaja Timo Laitinen, pikaluistelija Mika Poutala, huippuhiihtäjä Virpi Kuitunen, toimitusjohtaja Jari Piirainen, huippuhyppääjä Ringa Junnila ja SLU:n pääsihteeri Jukka Pekkala.

Täällä Pasila ja SLU

Keskiviikkona 8.4. Täällä Pasila ja SLU –ohjelmassa keskustellaan EU:n rahoittamasta ESR-hankkeesta ja sen mahdollisuuksista urheiluseuroille ja liikuntajärjestöille. Vieraina ohjelmassa ovat ESR-hankkeen projektipäällikkö Nelli Koivisto ja kehitysjohtaja Rainer Anttila SLU:sta.

Täällä Pasila ja SLU Urheilukanavalla keskiviikkoisin klo 13.00, uusinnat sunnuntaiaamuisin klo 8.00. Ohjelman isäntänä on Timo Simonen.