Tehoryhmäläiset ampuivat 9100 kiekkoa Orimattilassa
23.4.2008 klo 12:00

Nuoret haulikkoampujat ampuivat 9100 kiekkoa tehoryhmän leirillä Orimattilan Seudun Urheiluampujien Salolan ampumaradalla viikonvaihteessa 19.-20. huhtikuuta Orimattilassa. Ensimmäiselle trapin ja kaksoistrapin tehoryhmäleirille osallistui yhteensä 29 nuorta Rovaniemeltä, Pohjanmaalta, Savosta, Hämeestä ja Etelä-Suomesta ja 10 valmentajaa.

– Leiriläiset ampuivat kansallista trapia, trapia ja kaksoistrapia yhteensä 9100 kiekkoa. Tämä on haulikkopuolella ensimmäinen näin järjestetty tehoryhmäleiri, kertoo Heikki Romppanen, joka on trapin aluevalmentaja ja OSU:n aktiivinen puuhamies.

– Pohjoisin leiriläinen oli Rovaniemeltä. Isoin osa ampujista oli Keski-Pohjanmaalta Kalajoelta, Kälviältä ja Ruotsalosta sekä muutamia Savosta ja Uudeltamaalta. Suuri joukko oli hämäläisiä.

Leirin osanottajat:
Rovaniemen Ampujat ja Metsäveikot: Jonne Heikkinen.
Ruotsalon Metsästysyhdistys: Joni Niemonen, Juha Heikkiniemi, Mikko Manninen, Ville Muuraiskangas, Antti Nissilä, Matti Nissilä, Riku Honkaharju, Aleksi Pirttisalo, Eemil Pirttisalo, Jaakko Seppä ja Teemu Jutila.
Kymppi-64: Mika Bister, Juho Lepistö ja Riku Perätalo.
Orimattilan Seudun Urheiluampujat: Karri Arminen, Timi Hietala, Aleksi Parkkinen, Henrik Parkkinen, Juha Perttola, Juho-Pekka Maunula ja Henry Romppanen.
Siilinjärven Urheiluampujat: Ville Räsänen, Lauri Miettinen, Juhani Rissanen, Joonas Pärnänen ja Ville Sonninen.
Sibbo Skyttegille: Max Boström ja Roni Vitali.
Valmentajat: Satu Pusila ja Pekka Maunula.
Aluevalmentajat: Seppo Mahlamäki, Risto Suurla, Harri Bister, Erkki Kinnunen, Ari Heikkiniemi, Pauli Ålander, Reijo Kokkonen ja Heikki Romppanen.