Sonera hakee urheilijoita ja kapteeneja Next Generation -toimintaan 2009-2011
6.10.2008 klo 12:00

Sonera hakee urheilijoita ja kapteeneja Next Generation -toimintaan yhteistyökaudelle 2009-2011. Hakuaika päättyy 10. lokakuuta.

– Haemme kapteeneja sekä kummiurheilijoita seuraavalle yhteistyökaudelle 2009-2011. Valitsemme yhteistyökumppaneiksi yksilöurheilijoita sekä kesä- että talvilajeissa, Sonera kertoo Next Generation -nettisivuilla osoitteessa www.sonera.fi/nextgeneration.

– Yhteistyökumppanilta edellytetään sitoutumista pitkäjänteiseen, verkostomaiseen yhteistyömalliin. Yhteistyömme edellyttää aktiivisuutta, yhteistyökykyä, valmiutta esiintyä tilaisuuksissa ja kirjoittaa kuulumisia Next Generation -toiminnasta. Kapteeni on jo tunnettu urheilija lajinsa kansainvälisellä huipulla. Kapteenin vastuullinen tehtävä edellyttää aitoa halua jakaa kokemustaan ja osaamistaan kummiurheilijoiden parhaaksi.

Sonera on asettanut kummiurheilijan kriteeriksi tavoitteen "nousta lajinsa aikuisten kansainväliselle huipulle olympiadin aikana ja kehittää ammattimaista toimintaympäristöä oman urheilu-uran tueksi".

Sonera on aloittanut Next Generation -sponsorointimallin 2003. Sen tarkoituksena on auttaa nuoria urheilulupauksia alkavalla huippu-urheilijaurallaan.

– Sponsorointimallissa pyritään auttamaan kokonaisvaltaisesti sekä urheilijaa että koko hänen lähipiiriään: valmentajaa, manageria/huoltajaa ja Next Generation -verkostoa.

Soneran nykyisessä tiimissä on yleisurheilijoita ja purjehtijoita. Soneran Next Generation -hakulomake löytyy netistä osoitteesta www.sonera.fi/nextgeneration.