20. POP-kisa Konnevedellä lauantaina 8. marraskuuta
7.11.2008 klo 12:00

Konneveden Ampujat ry järjestää jo 20. kerran ilma-asekilpailun Konnevedellä. Kisa on monelle ampujalle ilma-asekauden avaus ja osanottajia on ilmoittautunut noin 90 laajalta alueelta.

Ilmapistoolin kiertopalkintoaan tulee puolustamaan Lahden Ampumaseuran Teemu Lahti joka asuu Saarijärvellä. Teemulla on lukuisia kiinnityksiä kiertopalkintoon ja viime kesältä myös Suomen mestaruus vakiopistoolissa.
Osanottajien ikähaarukka on 7-80 vuotta, alle 14-vuotiaat käyttävät ampuessaan tukea. 90-luvun kisoista muistamme mm. olympiapronssimitalisti Henri Häkkisen, JA lukuisat voitot ja kiertopalkintokiinnitykset. Kuka nykyisistä nuorista onkaan seuraava olympiamitalisti? Kilpailussa on myös mukana Y70-sarjassa Jaakko Minkkinen, KonnA joka sijoittui 1972 olympialaisissa 6:ksi.
Konneveden Ampujat kiittää pitkäaikaisia kumppaneitaan, Konneveden kuntaa ja koulutoimea sekä Konneveden OP:a. Kilpailu alkaa klo 9, paikka Konneveden koulukeskus, yläasteen liikuntasali, Lapunmäentie 3. Yleisöllä on vapaa pääsy, paikalla on myös kahvila.
Aiempien vuosien tuloksia ja kuvia http://community.webshots.com/user/juhakonna
SAL kotisivulla tietoa mm. turvallisesta ampumaseuratoiminnasta https://www.ampumaurheiluliitto.fi/.
Tiedustelu KonnA pj Kalle Hämäläinen 0400-244552 ja Juha Sirkka 0400-547487