Suomen Ampumaurheiluliitto etsii pistoolilajien päävalmentajaa
14.4.2009 klo 12:00

Suomen Ampumaurheiluliitto ry etsii pistoolilajien päävalmentajaa vastaamaan Lontoo 2012 olympiaprojektin suunnittelusta, käytännön toteutuksesta ja seurannasta sekä johtamaan operatiivisesti pistoolin olympialajien maajoukkuetoimintaa.

Päävalmentaja vastaa maajoukkuetoiminnan suunnittelusta, kehittämisestä, käytännön toteutuksesta ja seurannasta sekä maajoukkueen kansainvälisestä kilpailutoiminnasta ja kansainvälisistä yhteyksistä oman lajinsa huippu-urheilun osalta. Tehtäviin kuuluu johtaa operatiivisesti pistoolilajien valmennus- ja asiantuntijatiimiä, kehittää valmentautumisolosuhteita sekä vastata pistoolilajien valmennus- ja koulutusjärjestelmän kehittämisestä ja toiminnan operatiivisesta johdosta. Päävalmentaja myös koordinoi nuorten maajoukkuetoimintaa yhdessä nuorten maajoukkuevalmentajan kanssa sekä osallistuu valmentajakoulutukseen pistoolilajien asiantuntijana.

Edellytämme päävalmentajalta laaja-alaista näkemystä ja kokemusta pistoolilajien huippuvalmennuksesta, englanninkielen taitoa sekä hyvää organisointi- ja tiimityöskentelykykyä. Toimi on kokopäiväinen ja se täytetään aluksi 31.12.2009 asti.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 14.5.2009 mennessä sähköpostilla risto.aarrekivi@ampumaurheiluliitto.fi tai postitse Suomen Ampumaurheiluliitto, Risto Aarrekivi, Radiokatu 20, 00093 SLU. Kuoreen merkintä ”Pistoolilajien päävalmentaja”. Lisätietoja antavat valmennuksenjohtaja Leena Paavolainen 0400 – 229 652 ja toiminnanjohtaja Risto Aarrekivi 040 – 774 6950.