Etelä-Suomen alueen nuorten haulikkoleiri Sipoossa
10.5.2009 klo 12:00

Ampumaurheiluliiton Etelä-Suomen alue ja Sibbo Skyttegille järjestivät nuorten haulikkoleirin Sipoossa äitienpäiväviikonloppuna 8.-10.5.2009. Myös Svenska Finlands Skytteförbund r.f. antoi tukensa Etelä-Suomen alueen nuorten haulikkoleirin järjestämiseen. Leirin järjestämisestä sekä yleisjärjestelyistä vastasi Veli-Matti Matikainen. Valmentajina toimivat Mirka Kyyrönen (trap) sekä Jaakko Louhelainen ja Timo Laitinen (skeet).

Aluejaoston, SSG:n, SFS:n ja innokkaiden talkootyöntekijöiden ansiosta alueen nuoret saivat 30 €:n leirimaksulla käyttöönsä yhteensä 4 800 kiekkoa, majoituksen tarvittaessa, muonituksen viikonlopulle sekä asiantuntevaa valmennusta. Heidän ammuntaansa videoitiin ja heidän suorituksiaan analysoitiin luennon yhteydessä.

Teksti ja kuvat: Veli-Matti Matikainen