SAL Pohjanmaan alueen syyskokous
17.10.2009 klo 12:00

Alueen syyskokous pidettiin Härmän Kuntokeskuksessa 16.10. Läsnä kokouksessa oli 20 henkilöä 9 eri seurasta. Kokous vietiin läpi hyvässä yhteishengessä.

Kokouksessa puhetta johti Jukka Yliketola ja asiat kirjasi JP Parkkamäki. Pöytäkirjan tarkistajina toimi Reijo Rantakangas ja Markku Passi.

Kokousrutinien jälkeen valittiin erovoroisista jäsenistä Jukka Yliketola, Marjo Yli-Kiikka ja Hanna Keinänen uudelleen ja Jyrki Kaarangan tilalle Markku Passi Kauhavalta. Toimikausi alkaa ensivuoden alusta. Uuden jaoston järjestäytymiskokous on Kauhavalla Yrittäjäopistolla 30.11. klo 19.00.

Liittovaltuuston kokousedustajiksi alueelta valittiin Marjo Yli-Kiikka, Jukka Yliketola, Teijo Kimpimäki ja Aulis Leppänen seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi.

Vahvistettiin alueen toiminta- ja taloussuunnitelma vuodelle 2010.

Muissa asioissa tuli esille mm. Seurojen uudet yhteystiedot välittömästi jaostolle tiedoksi, niin ehtii alueen kalenteriin. Haulikkokilpailujen saamiseksi myös alueen kalenteriin, pyydettiin seuroja, mitkä järjestävät haulikkokilpailuja, ilmoittamaan pikaisesti kisatiedot jaostolle.

Palkitut henkilöt ja seurat:

Vuoden ampuja Anette Källi LehA
Vuoden kh-ampuja Sara Lauttamus KA