Ampumaurheiluliiton Keski-Suomen alueen kevätkokous 18.3.2010
14.2.2010 klo 12:00

Ampumaurheiluliiton Keski-Suomen alueen kevätkokous pidetään Tikkakosken ilma-aseradalla 18.3.2010 klo 18.30 alkaen.

KOKOUSKUTSU

KESKI-SUOMEN ALUEEN KEVÄTKOKOUS

Aluejaosto kutsuu Keski-Suomen alueen ampumaseurojen viralliset edustajat ja kaikki ampumaseurojen jäsenet alueen sääntömääräiseen kevätkokoukseen, joka pidetään Tikkakoskella Ilma-aseradalla, Kirkkokatu 11 (Teollisuustalo)

torstaina, 18.3.2010 klo 18.30 alkaen.

Aluekokoukseen on jokainen alueen ampumaseura oikeutettu lähettämään yhden (1) äänivaltaisen edustajan valtakirjalla sekä muita jäseniään joita toivotaan runsaasti mukaan keskustelemaan yhteisistä asioista.

Kukin edustaja saa edustaa vain yhtä seuraa ja kukin äänivaltainen edustaja äänestää yhdellä äänellä kutakin edustamansa jäsenyhdistyksen henkilöjäsenmäärän alkavaa 100 jäsentä kohti, kuitenkin enintään viidellä ( 5 ) äänellä.

Tutustumme uuteen ilma-aserataan

Kahvitarjoilu!