Reaaliaikainen tulospalvelu toiminnassa ilma-aseiden SM-kilpailussa
19.3.2010 klo 12:00

Reaaliaikainen tulospalvelu toimii ilma-aseiden SM-kilpailussa Suomen Urheiluopiston Vierumäki Areenassa 19.-21. maaliskuuta. Tänään tulospalvelusta voi seurata ikämiesten ja naisten sarjojen kilpailuja. Nyt, kello 9.50 perjantaina aamupäivällä ilmapistoolin Y60-sarjaa johtaa Lahden Ampumaseuran Eero Lehtinen 346 pisteellä. Hän on ampunut 37 laukausta, joista 10 on sisäkymppejä. Reaaliaisen tulospalvelut ovat suunnitelleet ja toteuttavat Ari Korhonen ja Digitaali Oy.

Tulospalvelun toteuttavat Ari Korhonen ja Digitaali Oy. Ari on niin sanotun "Korhosen tulospalveluohjelman" eli DS-tulospalveluohjelman tekijä. Ari Korhonen on suunnitellut ja hän hoitaa tulostiedon keräämisen Sius Ascorin sähköisestä taululaitteistosta. Digitaali on toteuttanut reaaliaikaisen tulospalvelun tietojen esittämisen netissä.

Ari Korhosen DS-tulospalveluohjelmaan pääset tutustumaan täällä: http://www.datasovellus.com/tulospalvelu/update/. Digitaaliin ja sen

Reaaliaikaisen tulospalvelun löydät täältä: http://tulokset.ampumaurheiluliitto.fi.

Palautetta reaaliaikaisesta tulospalvelusta voit lähettää täällä.