SAL ja Mediainvestor Finland Oy yhteistyöhön
21.12.2010 klo 12:00

Mediainvestor Finland Oy:n toimitusjohtaja Jouko Piittinen (vas.) ja Ampumaurheiluliiton toiminnanjohtaja Risto Aarrekivi ovat tyytyväisiä tiistaina allekirjoitettuun sopimukseen. Kuva: Lassi Palo

Suomen Ampumaurheiluliitto (SAL) ja Mediainvestor Finland Oy (MIF) allekirjoittivat tiistaina 21. joulukuuta ilmoitusmyyntisopimuksen.

Sopimus astuu voimaan heti ensi vuoden alussa, ja sen mukaisesti MIF ryhtyy myymään ilmoitustilaa Urheiluampuja-lehteen.

˗ Sopimus on yrityksellemme merkittävä, ja se sopii meidän toimintaamme erittäin hyvin, toimitusjohtaja Jouko Piittinen sanoo.

MIF:llä on ilmoitusmyyntisopimus myös Suomen Jääkiekkoliiton julkaiseman Leijonat-lehden kanssa ja projektikohtainen sopimus jääkiekon SM-liigan kanssa.

SAL:n toiminnanjohtaja Risto Aarrekivi on myös tyytyväinen tehtyyn sopimukseen.

˗ Mediainvestor Finland on erittäin hyvä ja luotettava yhteistyökumppani. Meillä on nyt mahdollisuus laajempaankin yhteistyöhön ja uusiin yhteistyökuvioihin, Aarrekivi viittaa vuonna 2012 Vierumäellä järjestettäviin ilma-aseiden EM-kilpailuihin.

˗ Toivotan samalla huippu-urheilussa mukana olevat tahot MIF:n kautta mukaan myös ampumaurheiluun. Nyt tehdyllä sopimuksella on myös imagollinen arvo eli ampumaurheilua tullaan noteeraamaan enemmän ja se tulee avautumaan MIF:n kautta paremmin kuin ennen, Aarrekivi sanoo.

Piittisen omistama MIF on perustettu vuonna 1995. Piittinen on toiminut aiemmin mm. jääkiekon erikoislehden Kiekkolehden kustantajana 1995-2000 sekä vastannut sen ilmoitusmyynnistä vuosina 2000-10 eli siihen asti, kunnes se lakkautettiin viime kesänä.