Ampumaurheiluliitto GoExpo messuilla
12.3.2011 klo 12:00

Ampumaurheiluliiton osastolla riittää vilskettä GoExpo messuilla Helsingin Messukeskuksessa. Messuvieraiden on mahdollista kokeilla SAL:n osastolla kivääri, pistooli ja haulikkoammuntaa. Kivääri ja pistooli ammutaan Noptel-laitteistolla ja Trap-haulikkoammunta haulikkosimulaattorilla. Messuilla vierailee noin 30 000 messuvierasta. GoExpomessut päättyvät sunnuntaina klo 17.00.

Helsingin Messukeskus täyttyy kuntoilijoista ja luontoliikkujista Fillari, Kunto, Golf, Retki, Kalastus ja Metsästys-messuilla 11.–13. maaliskuuta. Tapahtumakokonaisuus tarjoaa kätevässä paketissa kuntoilijoille ja hyötyliikkujille paljon kokeilumahdollisuuksia kevään uutuuksia unohtamatta. Lauantaina ja sunnuntaina 12.–13.3. Messukeskuksessa esittäytyy myös uusi tapahtuma, Helsinki Horse Fair.

Messuille voi tulla tutustumaan suosikkilajinsa uutuustuotteisiin, hakea lisämotivaatiota treeniin tai vaikka etsiä uutta harrastusta. Eri lajeja on esillä useita kymmeniä ja kokonaisuudessaan seitsemässä tapahtumassa on mukana 363 näytteilleasettajaa.

Maaliskuu on hyvä ajankohta suunnata katseet kohti tulevaa kevättä ja kesää ja hakea vinkkejä liikuntaharrastuksiin. Lukuisista lajikokeiluista kannattaa ottaa kaikki irti – sopiva harrastus löytyy vain kokeilemalla.

Suomen Ampumaurheiluliiton osasto löytyy osoitteesta 6s38.

Tervetuloa kokeilemaan pistooli, kivääri ja haulikkoammuntaa. Samalla voi tutustua SAL:n seuratoimintaan ja uuteen Ampumakorttihankkeeseen.

GoExpo messusivuille pääset tästä www.goexpo.fi