Ilmoittautuminen Tehoryhmien yhteiselle kesäleirille Siilinjärvelle 6.-10.6.2011 on nyt alkanut
12.4.2011 klo 12:00

Tehoryhmien yhteisleiri järjestetään tänä kesänä Siilinjärvellä 6.-10. kesäkuuta. Leirille osallistuvat pistooli-, kivääri-, riistamaali-, trap, 2-trap ja skeetin tehoryhmät. Leirille ovat tervetulleita kaikki tehoryhmän urheilijat sekä henkilökohtaiset valmentajat ja huoltajat!

Majapaikkana on Punttisilimä, Marjomäentie 312, 71840 Kuuslahti.
Ks. infoa netistä Punttisilimä

Ampumarata on Raasion ampumakeskus, Raasiontie 261, 71840 Kuuslahti,
ks. Raasion ampumakeskus.

Riistamaaliampujat käyttävät leirin aikana KAMS:n Heinjoen ampumarataa, Savitie 118, 70870 Hiltulanlahti, ks. Heinjoen ampumarata.

Tehoryhmän leirin hinta ilman patruuna ja kiekkokuluja on 170€. Leirimaksu 170 € sisältää valmennuksen, majoituksen (mökki 6 hh) ja ruokailut (4xaamupala, 5xlounas, 4xpäivällinen ja 4x iltapala). Aamupalat, lounas, päivälliset ja iltapalat nautitaan Punttisilimässä. Perjantain lounas ruokaillaan Raasion ampumaradalla.

Ryhmäkohtaiset leiriohjelmat julkaistaan viimeistään viikolla 20
SAL :n nettisivuilla: https://www.ampumaurheiluliitto.fi/valmennus/tehoryhmat

Mikäli tulet leirille lyhyemmäksi ajaksi laskutusperusteena on 40€/vrk (majoitus ja ruokailut).

Ilmoittautumiset on tehtävä sunnuntaihin 15.5. mennessä allaolevasta linkistä.

Ilmoittautuminen Siilinjärven leirille 2011 tästä

Tehoryhmäläinen huomio!
Ilmoita Timo Rautiolle sähköpostilla (timo.rautio@ampumaurheiluliitto.fi)
tai puhelimitse 040-8202300 mikäli et pääse leirille.