SAL:n aluetoimijat kokoontuivat Kisakallion Urheiluopistolla
12.4.2011 klo 12:00

Ampumaurheiluliiton avaintoimijat kokoontuivat 8.-10.4. Kisakallion Urheiluopistolle kouluttautumaan, keskustelemaan ja pohtimaan ampumaurheilun seuratoiminnan nykyisiä ja tulevia haasteita. Paikalla olivat osa alueiden nuoriso- ja koulutuspäälliköistä sekä osa SAL:n sinettiseuroista. Tilaisuudessa oli edustus myös PAS:sta ja HaaAS:sta.

Päivien teemoina oli seuratoiminnan lisäksi mm: Kultahipputoiminta, SAL:n ja alueiden valmennus-, koulutus- ja kilpailutoiminta, Tehoryhmätoiminta, Sinettiseuratoiminta, urheilijanpolku, Ampumakortti, Me yhdessä, ampumaurheiluviikko ja Your Move.

Mielenkiintoinen keskustelu ja vertailu käytiin paikalla olevien seurojen liittymis-, jäsen-, kausi- ja valmennusmaksuista.

Päivien aikana oli toki aikaa myös liikunnalle. Omakohtaisen liikunnan lisäksi saatiin opastusta curlingin saloihin. Alkuopetuksen jälkeen muodostettiin joukkueet ja pelattiin toista tuntia kestänyt erittäin vaiherikas ottelu. Viimeiseen kiveen ratkenneen ottelun voitti punaisilla kivillä pelannut joukkue.

Aluetoimijapäiville osallistuneet vaihtoivat ajatuksiaan ja kokemuksiaan erittäin avoimesti. Yhteistyötä sovittiin pitää jatkossakin tiiviisti ennen seuraavaa tapaamista.