Seuran nettisivut kuntoon
15.4.2011 klo 12:00

SAL:n ja Avoine tarjoavat nyt yhdessä helpon ja edullisen välineen seuran nettisivujen kuntoon laittoon. Katso nyt tarjous Sporttisaittitarjouksesta ja käytä tarjous hyväksesi.

Ampumaurheiluliiton tarjousjakso on nyt käynnissä!

Ota Sporttisaitti nyt kokeiluun Ampumaurheiluliiton kampanjasivulta

Sporttisaitti on näppärä väline seuran viestinnän kehittämiseen. Nyt voit käyttää sitä Ampumaurheiluliiton kampanjan kautta kaksi kuukautta maksutta. Pääset heti luomaan sisältöä sivustollesi. Kun päätät tehdä tilauksen, kannattaa se tehdä 31.5.2011 mennessä, jolloin saat vielä yhden kuukauden maksutta! Tarjous on voimassa huhti- ja toukokuun ajan, joten nyt on hyvä tilaisuus laittaa seuran sähköinen viestintä kuntoon!

Tienaa seurallesi rahaa Sporttisaitilla

SLU:n kanssa solmittu yhteistyösopimus antaa kaikille Sporttisaittia käyttäville seuroille mahdollisuuden liittyä Klikin mainosverkkoon. Joka kerta, kun mainosbanneria klikataan seuran sivustolla, saa seura siitä rahaa. Uuteen Sporttisaitin versioon voit tilata Klikki-bannerin suoraan sivuston sisältä. Katso kuinka helposti saat Klikki-bannerin Sporttisaittiisi.

Sporttisaitti seurasi sosiaalisena mediana

Sporttisaitin jäsen- ja työhuoneissa voit jutella keskustelupalstoilla sekä jakaa dokumentteja sujuvasti. Vuosikellon avulla uudet toimijat pääsevät helposti mukaan toimintaan. Myös joukkueet voivat rakentaa omannäköiset sivunsa Sporttisaitilla ja joukkuekalenteri auttaa toiminnan koordinoinnissa.

Kysyttävää käyttöönotosta tai päivittämisestä? Sporttisaitin asiakaspalvelu auttaa!

Lisätietoja saat Sporttisaitin asiakaspalvelusta puhelimitse 010-3090970 tai sähköpostitse: asiakaspalvelu@sporttisaitti.com. Asiakaspalvelu kuuluu Sporttisaitin hintaan ja on auki arkisin klo 9-16.

Haluatteko lisää harrastajia? Nyt kannattaa laittaa seuran viestintä kuntoon ottamalla Sporttisaitti käyttöön!

Osoitelähde: Osoitteet saatu käyttöön Ampumaurheiluliiton luvalla