SAL:n kilpailusäännöt nyt myös netissä
27.3.2012 klo 12:00

Ampumaurheiluliiton liittohallitus on päättänyt julkaista kaikki SAL:n kilpailusäännöt netissä. Kaikki muut sääntökirjat paitsi Practical, josta ei ole ajantasalla olevaa suomenkielistä sääntökirjaa (viimeisin on IPSC/98 vuodelta 1998), löytyvät tästä linkistä.

Siluetin sääntökirja Sil/2001 ei löydy painetussa muodossa. Viimeisin painettu kirja on Sil/98, johon siluetin sääntösivuilta löytyvät vuonna 2001 hyväksytyt muutokset.

Netissä oleva sääntökirjaversio on aina viimeisin versio, joka sisältää myös kaikki painetun sääntökirjan ilmestymisen jälkeen hyväksytyt muutokset.

Mikäli huomaatte sääntökirjoissa virheitä tai puutteita, ottakaa yhteyttä Maila Pynnöseen tai Kirsi Kankaanmäkeen liiton toimistossa.