IlmoittautuminenTehoryhmien yhteiselle kesäleirille Orimattilaan 4.-8.6.2012 on nyt alkanut
24.4.2012 klo 12:00

Tehoryhmien yhteisleiri järjestetään tänä kesänä Orimattilassa 4.-8. kesäkuuta. Leirille osallistuvat pistooli-, kivääri-, liikkuva maali-, trap-, 2-trap- ja skeetin tehoryhmät. Leirille ovat tervetulleita tehoryhmäläisten lisäksi henkilökohtaiset valmentajat ja huoltajat.

Päämajoituspaikkana on Salusjärven leirikeskus, Salusjärventie 110, 16300 Orimattila.
Ks. infoa netistä tästä.

Ampumarata on Salolan ampumaurheilukeskus, Olympiavoittajantie, 16300 Orimattila.
Ks. infoa netistä tästä.

Liikkuvan maalin ampujat käyttävät leirin aikana MkMs:n Mäntsälän Ampumaurheilukeskusta.
Ks. infoa netistä tästä.

Tehoryhmän leirin hinta ilman patruuna ja kiekkokuluja on 190€. Leirimaksu 190€ urheilijalta sisältää valmennuksen, majoituksen ja ruokailut (4xaamupala, 5xlounas, 4xpäivällinen ja 4x iltapala). Aamupalat ja iltapalat nautitaan  Salusjärven leirikeskuksessa. Lounaat ja päivälliset ruokaillaan OSU:n haulikkoradan paviljongilla.
Leirimaksu on huoltajalta 130€ (majoitus ja ruokailut).

Ryhmäkohtaiset leiriohjelmat julkaistaan viimeistään viikolla 20 SAL:n nettiisivuilla:

Leiri-informaatio lähetetään määräaikaan mennessä ilmoittautuneille sähköpostitse maanantaina 28.5.2012.

Mikäli tulet leirille lyhyemmäksi ajaksi laskutusperusteena on 50€/vrk (majoitus ja ruokailut).

Ilmoittautuminen on päättynyt 18.5.2012!

Tehoryhmäläinen huomio!
Ilmoita Timo Rautiolle sähköpostilla: timo.rautio@ampumaurheiluliitto.fi
tai puhelimitse 040-8202300 mikäli et pääse leirille!