Tiina Kivisaari Suomen Paralympiakomitean pääsihteeriksi
22.10.2012 klo 12:00

Suomen Paralympiakomitean hallitus on valinnut valtiotieteen maisteri Tiina Kivisaaren uudeksi pääsihteerikseen 1. joulukuuta alkaen. Hän siirtyy uuteen tehtäväänsä Kehitysvammaliitto ry:n yhteiskuntavastuupäällikön toimesta.

Kivisaarella on vahva kokemus erilaisista urheilun ja liikunnan luottamustehtävistä. Tällä hetkellä hän on Uimaliiton liittohallituksen ja Suomen Olympiakomitean hallituksen jäsen.

– Huippu-urheilu on kokonaisuudessaan kovassa muutoksessa. Paralympiakomitean pääsihteeriksi valittiin henkilö, jolla on laajat verkostot ja hyvät yhteistyötaidot, vahva näkemys vammaishuippu-urheilun painoarvosta sekä intohimo, Paralympiakomitean puheenjohtaja Petri Pohjonen sanoi.

– Tavoitteet ovat korkealla, ja juuri nyt on hyvä hetki lähteä tekemään työtä suomalaisen huippu-urheilun eteen, johon vammaishuippu-urheilu kuuluu olennaisena osana, Kivisaari totesi valintansa jälkeen.