Me yhdessä -seurakoulutustodistukset jaettiin
27.10.2012 klo 12:00

Vierumäellä jaettiin lauantaina Me yhdessä -seurakoulutustodistukset niille, jotka ovat suorittaneet Suomen Ampumaurheiluliiton ”Me yhdessä -seurajohdon valmennuksen, jonka tavoitteena on harrastaja- ja urheilijalähtöisesti toimiva tulevaisuuden seuratoiminta”.

Valmennukseen on kuulunut etätehtävien lisäksi johtamis- ja muutosprosessivalmennusta. Koulutusohjelma on toteutettu kolmena lähijaksona Suomen Urheiluopistolla Vierumäellä.

– Lyhyesti todettuna tavoitteena on sujuvampi arki seuratoiminnassa, todistuksia jakamassa ollut Ampumaurheiluliiton toiminnanjohtaja Risto Aarrekivi tiivisti.

Koulutuksessa on ollut mukana kahdeksan seuraa: Haapajärven Ampumaseura, Kankaanpään Ampujat, Kuopion Ampuma- ja Metsästysseura, Nokian Seudun Ampujat, Pohjois-Hämeen Ampujat, Siilinjärven Urheiluampujat, Toijalan Urheiluampujat ja Turun Seudun Ampujat.