I- ja II-luokan kiväärin ja pistoolin tuomarikurssi Etelä-Suomen alueella 12.-14.2.2013
23.1.2013 klo 12:00

Aika: 12.-14.2.2013  klo 17.00 alkaen
Paikka: Tuusulan uimahalli, Rykmentientie 1, Hyrylä.

Etelä-Suomen aluejaosto järjestää kivääri- ja pistoolilajien I- ja II-luokan tuomarikurssin 12.-14.2.2013 Tuusulan uimahallilla. Kurssi alkaa kunakin päivänä klo 17.00 – noin 21.00.

12.2.2013 yleinen osa
13.2.2013 kiväärin lajiosa
14.2.2013 pistoolin lajiosa

Kurssin hinta on 30 euroa sisältäen kurssimaksun ja II-luokan tuomarikortin. Kurssimaksu maksetaan SAL/Etelä-Suomen alue tilille n:o  FI85 8000 1970 3588 76 selitekenttään kurssilaisen nimi ja seura, eräpäivä 8.2.2013.

Molempien korttiluokkien suorittajilla tulee olla mukanaan suoritettavan lajin voimassaolevat säännöt sekä Kilpailutoiminnan yleissäännöt (KY/2013). Kirjoja voi tilata SAL:n toimistosta Maila Pynnönen: puh (09) 3481 2481 tai sähköpostilla maila.pynnonen@ampumaurheiluliitto.fi. Säännöt löytyvät SAL:n sivuilta, osoitteesta https://www.ampumaurheiluliitto.fi/kilpailu/saannot/

Ilmoittautumiset Torsti Annalalle 6.2.2013. mennessä sähköpostilla torsti.annala@saunalahti.fi. Ilmoittautuessa on mainittava suoritettava laji ja luokka.

Huom. kurssi järjestetään, jos vähintään 10 henkilöä ilmoittautuu. Vahvistus kurssin järjestämisestä lähetetään sähköpostiosoitteensa ilmoittaneille 8.2.2013 mennessä.

TERVETULOA!