Ampumaurheiluliitto esittäytyy GoExpo-messuilla
8.3.2013 klo 12:00

Suomen Ampumaurheiluliitto esittäytyy perjantaina Helsingin Messukeskuksessa avatuilla GoExpo-messuilla. Yleisöllä on mahdollisuus kokeilla, miltä tuntuu ampua haulikkosimulaattorilla ja Noptel-laitteella.

Ampumaurheiluliiton edustajat Timo Rautio ja Rainer Hirvonen olivat heti perjantai-iltapäivänä kiireisiä, sillä kävijöitä oli runsaasti. Ampumaurheiluliiton löydät osastolta 6 u 95.

GoExpo-messuilla saa yhdeksän tapahtumaa samalla lipulla: fillari, Kunto, Golf, Retki, Kalastus, Metsästys, Ball Sports, Kuva&Kamera sekä Helsinki Horse Fair. Esittelyssä on kymmeniä lajeja ja niiden ympärillä satoja ohjelmia eli osallistu, kokeile ja opi uutta!

Järjestäjät muistuttavat allergikkoja siitä, että hevoset valloittavat Messukeskuksen hallit 1-3 lauantaina ja sunnuntaina.

GoExpo-messut ovat avoinna perjantaina kello 19:ään asti. Lauantain aukioloaika on kello 10-18 ja sunnuntain kello 10-17.

Lisää tietoa GoExposta löydät täältä.