Liikunnan ja urheilun nuorisokomitea hakee Vuoden nuorta vapaaehtoista
2.4.2013 klo 12:00

Liikunnan ja urheilun nuorisokomitea LUNK etsii vuoden nuorta vapaaehtoista. Hakijan tulee olla 13- 20-vuotias nuori, joka on toiminut vapaaehtoisena urheiluseuratoiminnassa esimerkiksi tapahtuman järjestämisessä tai harjoitusten ohjaajana. Haussa on aktiivinen nuori, joka on kunnostautunut vapaaehtoistoiminnassa vuoden 2012 aikana.

LUNK hakee vuoden nuorta vapaaehtoista nyt toista kertaa. Tarkoituksena on kunnioittaa vapaaehtoistoiminnan merkitystä urheiluseuratoiminnassa sekä korostaa heidän panostaan eri lajien jokapäiväisessä toiminnassa. Nuorten urheiluvaikuttamisen ja osallistamisen puolesta puhuva LUNK haluaa antaa tämän tunnustuksen avulla ansiokkaasti toimineelle nuorelle hänen ansaitsemansa kiitoksen.

LUNK haastaa lajiliittoja ja urheiluseuroja ilmiantamaan
kuvaukseen sopivan nuoren perusteluineen ja taustatietoineen (nimi, ikä, laji ja rooli seurassa) osoitteeseen
lunk@hotmail.fi 18.4.2013 mennessä.

Liikunnan ja urheilun nuorisokomitea (LUNK) on  valtakunnallinen nuorten urheiluvaikuttajien komitea. Kaksivuotiskaudella 2012–14 LUNK:aan kuuluu 13 liikunta-aktiivia, jotka ovat iältään 21–29 vuotta ja tulevat eri puolilta Suomea. LUNKin taustajärjestöt ovat Valo ry sekä Olympiakomitea.

Lisätietoja Vuoden nuori vapaaehtoinen –hausta ja LUNKista osoitteessa www.lunk.fi.

Yhteyshenkilönä toimii LUNK:n puheenjohtaja Miikka Neuvonen, puh. 050-3098249, lunk@hotmail.fi