Uusi Urheilun Unelma-Arpa tuo rahaa seuroille!
18.6.2013 klo 12:00

”Tavoitteena on kerätä uudella arpajaiskonseptilla yli 2 miljoonaa euroa urheiluseuroille. Seurat ovat koko urheilutoiminnan ydin. Nyt kannattaa välittää viestiä uudesta mahdollisuudesta kaikille urheiluseuratoimijoille", hehkuttaa Valon pääsihteeri Teemu Japisson uusista arpajaisista.

Urheilun arpajaiset nostetaan kokonaan uudelle tasolle lokakuusta 2013 alkaen. Urheiluseurojen uusi virallinen arpa on nimeltään Urheilun Unelma-Arpa. Voittoluettelo on laajempi kuin koskaan ja siitä löytyy yli 100 000 voittoa enemmän Suomen Liikunta ja Urheilu SLU ry:n toteuttamiin *Lumilyhty-arpajaisiin verrattuna. Jatkuva myyntiaika ympäri vuoden parantaa lisäksi seurojen varainhankintaa huomattavasti.

Tartu nyt ennakkotarjoukseen ja osallistu arvontaan!
Unelma-arvan hinta on 6€. Urheiluseurat saavat jokaisesta myydystä arvasta tuottoa jopa 3€.
Tilaa arvat 31.7.2013 mennessä, niin saat kaupan päälle arpoja seuraavasti:
  • Osta 250 arpaa, saat 25 kaupan päälle
  • Osta 500 arpaa, saat 50 kaupan päälle
  • Osta 1000 arpaa, saat 100 kaupan päälle
Lisäksi kaikkien 2013 urheiluseuran tilauksen tehneiden kesken arvotaan kahden hengen matka Sotsin Olympialaisiin!
Lisätietoja ja ennakkotilaukset osoitteessa:www.valo.fi/unelma-arpa.
Tiedustelut arvoista ja tilaukset: Urheilun Unelma-Arpa Oy, puh. 010 328 3000/myyntituki
Valon yhteyshenkilö: Päivi Häikiö,
paivi.haikio@valo.fi

*Valo ry ei jatkossa käytä ”Lumilyhty” -nimeä arpajaistoiminnassa. Valon arpajaiset seuroille ovat nyt Urheilun Unelma-Arpa. Urheilun Unelma-Arpa on Suomen monipuolisin ja laajin tilaaja-arpajainen, jossa tilaaja saa kotiinsa arpoja kerran kuukaudessa. Arpajaiset laajenevat lokakuussa 2013 myös kerta-arpoihin kun urheiluseurat voivat edistää varainhankintaansa myymällä kerta-arpoja. Seuroille maksettavan myyntiprovision lisäksi Urheilun Unelma-Arpa tulouttaa arpajaistuoton ylijäämän takaisin seurojen nuorisoliikuntaan.

Arpajaiset käynnistyvät Valon ja 15 sen piirissä toimivan urheilujärjestön toimesta: Finlands Svenska Idrott, FSI r.f., Lounais-Suomen Liikunta ja Urheilu ry, Pohjanmaan Liikunta ja Urheilu ry, Suomen Ampumahiihtoliitto ry, Suomen Ampumaurheiluliitto ry, Suomen Hiihtoliitto ry, Suomen Lentopalloliitto ry, Suomen Luisteluliitto ry, Suomen Miekkailu- ja 5-otteluliitto ry, Suomen Olympiakomitea, Suomen Sulkapalloliitto ry, Suomen Uimaliitto ry, Suomen Urheiluliitto ry, Suomen Voimisteluliitto Svoli ry ja Suomen Työväen Urheiluliitto TUL ry. Käytännön toimenpanija: Urheilun Unelma-Arpa Oy.
Vuoden 2013 alusta olemme Valo, Valtakunnallinen liikunta- ja urheiluorganisaatio ry. Suomen Liikunnan ja Urheilun, Nuori Suomen ja Kuntoliikuntaliiton toiminnat ja henkilöstöt siirtyivät Valoon 1.1.2013.
www.valo.fi