Vastaa Urheiluampujan lukijakyselyyn ja voita messulippuja!
10.7.2013 klo 12:00

Suomen Ampumaurheiluliitto haluaa kehittää Urheiluampuja-lehteä ja kuulla sinun mielipiteesi lehdestä.

Haluamme selvittää mitä mieltä olet Urheiluampujan sisällöstä. Haluatko tutustua kauttamme uusiin teemoihin, jotka syventävät harrastustasi tai opettavat sinulle uusia taitoja urheiluammunnan saralla? Ruusuja ja risujakin voi antaa.

Voit osallistua kyselyyn tästä.

Vastaamiseen kuluu aikaa 5-10 minuuttia. Vastaa 12.8. mennessä! Tulokset julkaisemme syyskaudella 2013.

Kaikkien vastaajien kesken arvomme yhteensä 50 kpl messulippuja (2 kpl/henkilö) seuraaviin Helsingin Messukeskuksessa ensi syksyllä järjestettäviin messutapahtumiin: Helsingin Musiikkimessut, Lemmikkimessut ja OutletExpo. Peltor tarjoaa 3 kpl korvakuulokkeita ja ampujan aurinkolaseja. Olkkonen Oy tarjoaa 1 kpl 100 € Olkkonen Oy:n lahjakortin.

Kesäterveisin

Risto Aarrekivi