Ampumaurheilun 10-golf 12.8.
26.7.2013 klo 12:00

Perinteinen Ampumaurheilun 10-golf peltaan tänä vuonna Vihdissä, Vihti Golfin kentällä maanantaina 12.8.
Tässä on muutamia ohjeita kisaan haluaville:

Paikka ja aika: Vihti Golf 12.8. 2013. Ensimmäinen lähtö kello 10.00, kokoontuminen ja perusinfo kello 9.30.
Kilpailun muoto: pistebogue (yksi sarja), korkein pelitasoitus 36 + slope
Erilliskilpailut: paras tasoitukseton tulos, pisin lyönti ja lähimmäksi lippua. Lisäksi paras nainen palkitaan.
Osanotto-oikeus: maksettu SAL:n jäsenmaksu vuodelle 2013 tai työsuhde Ampumaurheiluliittoon.
Osanottomaksu: 45 e, joka sisältää pelimaksun, pelikierroksen jälkeisen lounaan ja poletin verryttelyä varten.

Ilmoittautuminen: risto.aarrekivi@ampumaurheiluliitto.fi viimeistään 1.8. mennessä. Ilmoittautumisessa tulee mainita oma nimi, ampuma- ja golfseuran nimi sekä golftasoitus.

Lähtöluettelo on nähtävissä SAL:n kotisivulla myöhemmin.

Vanhan tavan mukaan toivotaan, että jokainen osanottaja tuo tullessaan palkinnon. Näin varmistamme sen, että pelaajalla on kotiintuomisia!

Toivottavasti "puskaradio" välittää tietoa kilpailusta niin, että jokainen golfia harrastava ampuja on tietoinen tapahtumasta, johon yleensä osallistuu noin 20 -30 henkilöä.

Tervetuloa!