Unelmista tehdään totta – yhdessä!
4.10.2013 klo 12:00

Urheilun Unelma-Arpa on Suomen suurin ympärivuotinen tavara-arpajainen. Unelma-arpojen myynnillä tuetaan lasten ja nuorten liikuntaa sekä urheiluseuratoimintaa. Ampumaurheiluliitto on mukana vauhdittamassa omien seurojen varainhankintaa.

Arpajaisissa joka viides arpa voittaa yhteensä 2,3 miljoonan edestä upeita voittoja! Ostamalla arvan sekä ostaja että myyjä ovat arvan verran lähempänä unelmaansa.

Ottamalla uuden Urheilun Unelma-Arvan seuran varainhankinnan välineeksi, keräätte seurallenne helposti verotonta toimintarahaa. Toimikaa nyt, sillä seurojen kerta-arpojen syyskauden myyntiaika alkaa 15. lokakuuta. Arpajaisten voittoluettelo on Suomen laajin ja palkinnot upeita!

Myymällä arpoja, seurat voivat tehdä helposti varainhankintaa turnauksissa ja kilpailuissa. Esimerkiksi 1000 arvan myynnillä seura tienaa 3000 euroa. Unelma-Arvan etuja ovat muun muassa:
Joka viides arpa voittaa
2,3 miljoonan edestä upeita voittoja
Kaikissa voittoluokissa on vapaavalintaiset voitot
Voittotilillä voi kasvattaa voiton isommaksi
Rekisteröidyt ei voitto-arvat osallistuvat kultaharkon arvonta

Tee arpatilaus – voita matka Sotsin olympialaisiin!
Urheilun Unelma-Arpoja voi tilata ympäri vuoden. Kaikkien vuoden 2013 aikana tilauksen tehneiden urheiluseurojen kesken arvotaan kahden hengen matka Sotsin talviolympialaisiin.

Laittakaa sana kiertämään ja lähtekää mukaan varainkeruuseen!

Tutustu Urheilun Unelma-Arpaan netissä. Tee tilaus:  www.valo.fi/unelma-arpa.fi ja www.unelma-arpa.fi

Terveisin,

Risto Aarrekivi
toiminnanjohtaja
Suomen Ampumaurheiluliitto

Unelmista tehdään totta – yhdessä!
www.unelma-arpa.fi
Tykkää: facebook.com/UrheilunUnelmaArpa