Tehoryhmän valintaleirille Vierumäelle 8.-10.11.2013 ilmoittautuminen on nyt ajankohtaista
8.10.2013 klo 12:00

Valintaleirin 8.-10.11.2013 kautta mukaan Tehoryhmävalmennukseen. Nuorten tehoryhmään voi päästä Vierumäellä järjestettävän valintaleirin kautta. Valintaleiri sisältää ampumatestin, fyysisen kunnon testauksen ja haastattelun. Valintaleiri on tarkoitettu 14-19 -vuotiaille kivääri-, pistooli- ja liikkuvan maalin ampujille. Ilmoittautuminen Vierumäen valintaleirille alla olevasta linkistä!

KUTSU TEHORYHMÄN VALINTALEIRILLE

Tehoryhmävalmentajat kutsuvat vanhat ja tulevat uudet ryhmäläiset näyttämään taitoja ja kertomaan itsestään ja harjoittelusta nuorten tehoryhmän valintaleirille Suomen Urheiluopistolle Vierumäelle 8. – 10.11.2013. Lajeina leirillä on kivääri, pistooli ja liikkuva maali.

Valintaleiri sisältää mm. fyysisen kunnon testauksen, leirikilpailun, haastattelun sekä tietoiskuja ampumaurheilusta. Leiriohjelma löytyy liitteestä. Myös ilmoittautuminen tehdään allaolevasta linkistä.

Valintaleiri alkaa perjantaina 8.11.2013 klo 17:00 avauksella Urheiluhallin Auditoriossa ja loppuu leirin päätökseen sunnuntaina n. klo 14.00 myös Urheiluhallin auditoriossa. Ilmoittaudu ensin Areenalla tuomalla ase säilytykseen. Mene sitten Scandic Vierumäki –hotellin vastaanottoon kirjoittautumaan majoitukseen. Tämän jälkeen tule ajoissa klo 17.00 alkavaan avaukseen Urheiluhallin Auditorioon.

Varusteet

Tarvitsevat mukaan normaalin kilpailuvarustuksen ilma- asekilpailuun.

Lisäksi kaikki osallistujat ottavat mukaan muistiinpanovälineet, sisä- ja ulkoliikuntavarusteet. Huoneissa on vuodevaatteet ja pyyhkeet. Aseiden säilytystä varten Areena hallilta on varattu lukittu tila.

Ota mukaan myös harjoituspäiväkirjasi ja mahdollinen harjoitussuunnitelmasi.

Hinnat ja laskutus

Leirin osallistumismaksu on 190 €. Hintaan sisältyy pe – su yön majoitus, 2xaamiainen, 2xlounas, 2xpäivällinen ja 2xiltapala. Leiri laskutetaan jälkikäteen. Lasku lähetetään urheilijalle, mikäli et toisin ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita. Leirin osallistumismaksu ilman majoitusta ja ruokailuja 95€/hlö. Myös oma valmentajasi tai huoltajasi on tervetullut mukaan. Mikäli hän majoittuu ja ruokailee ryhmän mukana hinta on 145 €.

Ilmoittautuminen vain 14.10.2013 mennessä SAL: n netissä Huom!  Koskee myös huoltajia!

17.10.2013
TIEDOKSI, ETTÄ ILMOITTAUTUMINEN LEIRILLE ON PÄÄTTYNYT.
VALINTALEIRI ON TÄYNNÄ.