Unelma-Arvan ennakkotilaukset 30.4. mennessä – seuralle 20% enemmän tuottoa!
14.4.2014 klo 12:00

Ampumaurheiluliitto on mukana edistämässä seurojen varainhankintaa Urheilun Unelma-Arvalla. Voitte kerätä seurallenne helposti verotonta toimintarahaa ympäri vuoden, teille sopivana ajankohtana. Nyt on aika tilata arpoja arpakaudelle (15.4.-14.10.), sillä ennakkotilaajat saavat 20% paremman tuoton seuralle.

Arpamyynnin edut seuralle
• ympärivuotinen varainhankintakeino mm. turnauksissa ja kilpailuissa
• jokaisesta 6 euron arvasta jopa 3 euroa verotonta tuloa. Esimerkki: Jos 200 seuran jäsentä myy kahdesti vuodessa 10 arpaa, saa seura tuottoa jopa 12 000 euroa!
• Suomen suurimman tavara-arpajaisen markkinointivaltti: voittoja yli 160 000 kpl, voittojen arvo yli 2,3 milj. euroa
• valtakunnallinen markkinointituki mm. MTV 3 ja Tero Pitkämäki vauhdittavat myyntiä mainoksella.

Arpojen ostaja saa mahdollisuuden
• voittaa joka 5. arvalla
• saada onnen potkaistessa arvokkaita voittoja (autoja, veneitä, matkoja ym.)
• valita mieleisen voiton tai kerryttää arvoa voittotilille ja lunastaa myöhemmin arvokkaamman voiton
• voittaa 20.000 euron arvoisen kultaharkon rekisteröimällä ”ei voittoa”-arvan
• osallistua urheiluseuratoiminnan tukemiseen eri tavoin; ostamalla kerta-arpoja seuralta, tilaamalla kerran kuukaudessa toimitettavia arpoja tai tilaamalla arvan tekstiviestillä.

Tee arpatilaus 30.4.mennessä – saat 20% enemmän tuottoa seuralle!

Urheilun Unelma-Arpoja voi tilata ympäri vuoden. Laittakaa sana kiertämään ja lähtekää mukaan varainkeruuseen! Esim. 500 arvan tilaukseen seura saa 50 kpl arpoja kaupanpäälle.

Tutustu Urheilun Unelma-Arpaan ja tee tilaus: www.unelma-arpa.fi kohdassa urheiluseurat. Asiakaspalvelu puh. 010328 30 000 tai seurat@unelma-arpa.fi