Practicalin HuoviMatch/XXVI TCC-Cup onnistui Säkylässä
7.7.2014 klo 12:00

Kaikkiaan 154 ampujaa osallistui viikonloppuna Säkylässä practicalin HuoviMatch 2014/TTC-Cupiin, joka onnistui erittäin hyvin Porin Prikaatin tuella ja noin 60 toimitsijan työllä.

Ammunta tapahtui perusampumaradoilla 7 stagea ja Taisteluampuma-alueella 5 stagea.

– Hieno tuki Porin Prikaatilta ratojen ja tilojen suhteen. Kiitos Prikaatille. Kansainvälinen hyväksyntä meni aivan kalkkiviivoille, johtuen ratojen suuresta käyttöasteesta ja siitä että osa radoista oli varattu Prikaatin käyttöön ko. viikolla. Yksiköt joustivat kuitenkin aivan upeasti ja radat tarvittavat radat saatiin lopulta käyttöön. Lähtökohtaisesti nyt ResUL:lle ja SAL:lle luovutetut kaksi viikkoa ovat kesäkauden ainoat viikot jolloin radat ovat niin pienellä käytöllä että niitä voidaan luovuttaa ulkopuolisen käyttöön, järjestelyistä SäSA:n kanssa vastanneen Turku IPSC:n puheenjohtaja Juha-Pekka Vuorinen sanoi tyytyväisenä.

Osallistujamäärästä 30 oli myös ampuvia toimitsijoita. Osa 12 stagesta eli suorituspaikoista perustui edellisellä viikolla pidettyyn SRA SM-kilpailuun. Varsinkin suurempien rakennelmien osalta tämä helpotti Vuorisen mukaan rakennustyötä suuresti. Kilpailu oli myös SotUL:n SmM kilpailu jossa tehtiin osallistujaennätys.