Timo Nissilälle kansallisen trapin SM-kultaa
20.7.2014 klo 12:00

Kansallisen trapin Y-sarjan SM-kilpailut ja Pohjois-Hämeen Ampujien 135-vuotisjuhlakilpailut käytiin 19.-20.7. Kokkovuoren haulikkoampumakeskuksessa Lempäälässä. Kilpailun voitti Ruotsalon Metsästysyhdistyksen Timo Nissilä tuloksella 119+14+14.

Viikonloppuna saatiin nauttia hyvästä säästä ja loistavista suorituksista, ja kilpailu huipentui sunnuntaina tiukkaan finaaliin, jossa kuusi Suomen parhaimmistoon lukeutuvaa trap-ampujaa taisteli mitalisijoista. SM-kilpailun voittajaksi suoriutui Timo Nissilä, joka on pitkän ampujanuransa aikana voittanut lukuisia suomenmestaruuksia eri sarjoissa. Kilpailun järjestelyt sujuivat hyvin, ja tulostaso oli melko korkea.

Tulokset:

SM-kilpailu, 19.-20.7.2014, Lempäälä

1-trap, Y: 1) Timo Nissilä RMY 119+14+14, 2) Jari Rämö KarMAS 114+15+13, 3) Sami Hirsikangas KannA 114+13+15,
4) Mika Mutka KannA 117+13+13, 5) Ari Simola KMY 116+12, 6) Jukka Takala SSG 116+12.

1-trap, Y, joukkuekilpailu: 1) RMY I (Timo Polvi, Timo Nissilä, Ari Heikkiniemi) 340, 2) KannA (Mauno Ylikangas, Sami Hirsikangas, Mika Mutka) 340,
3) KMY I (Petri Haklin, Ari Simola, Pasi Saarinen) 329, 4) KarMAS 325, 5) MKMS 321, 6) SA I 316.

Teksti: Elina Eskola (muokannut Pauliina Frilander-Soini)