Urheilija-apurahojen hakemukset 10.10. mennessä liittoon
23.9.2014 klo 12:00

Opetus- ja kulttuuriministeriö on julkaissut urheilija-apurahojen hakuohjeen ja hakulomakkeen Apuraha on tarkoitettu urheilijoille, jotka sitoutuvat pitkäjänteiseen ammattimaiseen valmentautumiseen ja joilla arvioidaan olevan menestymismahdollisuuksia tulevissa urheilun kansainvälisissä arvokilpailuissa. Apurahan saamisen edellytyksenä on se, että urheilijalla on henkilökohtainen valmentaja.

Opetus- ja kulttuuriministeriö on julkaissut urheilija-apurahojen hakuohjeen, hakulomakkeen sekä lajiliiton koontilomakkeen ministeriön sivuilla http://www.minedu.fi/OPM/Liikunta/liikuntapolitiikka/avustukset/Urheilijoiden_valmennus-_ja_harjoitteluapurahat

Hakuohjeen lopussa sekä hakulomakkeen yhteydessä on ohjeet hakemuksen täyttämisestä. Huomioittehan, että hakemuksessa tulee olla urheilijan alkuperäinen allekirjoitus.

Aikataulu, jolloin urheilijoiden tulee toimittaa hakemukset lajiliitoille:

Kesälajien urheilijat 10.10.2014 mennessä s-postilla valmennuksen johtajalle per-ole.lindell@ampumaurheiluliitto.fi tai maapostilla.

Lajiliittojen tulee toimittaa hakemukset lausuntoineen Huippu-urheiluyksikköön; Heli Katajamäki, Radiokatu 20, 00240 Helsinki:

Kesälajien urheilijoiden osalta 31.10.2014 mennessä