ISSF: n Yleiskokous alkoi Münchenissä
2.12.2014 klo 12:00

Kaksipäiväinen (2-3.12.)Kansainvälisen Ampumaurheiluliiton ISSF:n Yleiskokous alkoi Münchenissä. Kokouksessa valitaan liiton hallintoa (mm. puheenjohtaja, toiminnanjohtaja, hallitus, valtuusto jne.).

Suomella on ollut hallinnossa kaksi paikka: urheilukomitean puheenjohtajana hallituksessa on istunut Juha Hirvi ja Liikkuvan maalin komitean puheenjohtaja valtuustossa on Pekka Kuusisto. SAL:ia kokouksessa edustaja liiton toiminnanjohtaja. Kokoukseen odotetaan ennätysmäärää edustajia 164 jäsenliitosta.

Ensimmäisenä päivänä hyväksyttiin ISSFn talouspuoli sekä kuultiin raportteja sekä menneistä että tulevista kilpailuista.

Vuoden 2017 Haulikon MM-kilpailut myönnettiin Venäjälle, Moskovan lähellä Dmitrovin kaupungissa sijaitsevaan FoxLodge radalle. Venäjä voitti äänestyksessä Slovenian äänin 204-75.