Ampumaurheilun ISSF:n D kurssi pidetään kivääri-, pistooli- ja haulikkolajeissa 13.–15.3.2015, Varalan Urheiluopistolla, Tampere
19.12.2014 klo 12:00

ISSF:n D kurssi on tarkoitettu kaikille ampumaurheiluseuroissa kivääri-, pistooli- tai haulikkolajeissa toimiville valmentajille, jotka ovat suorittaneet vähintään SAL:n ohjaaja- tai 1 – tason valmentajakoulutuksen.

Kurssin aikana käydään läpi lajien ampumatekniikoiden perusteet sekä yleisvalmennuksen perusasioita. Kiväärissä ja pistoolissa osallistujat ovat samassa ryhmässä ja käyvät läpi molempien lajien tekniikat (ilma-kivääri ja ilmapistooli). Haulikkolajit ovat omana ryhmänään. Lajiasioihin käytetään kaksi päivää ja yksi päivä yleisvalmennuksen perusteisiin.

Kurssi pidetään 13. -15.3.2015 Varalan Urheiluopistolla Tampereella (Varalankatu 36, 33240 Tampere). Kurssi alkaa perjantaina 13.3. klo 10.00 ja päättyy sunnuntaina 15.3. n. klo 15.30.

Osallistumismaksu on 230 €/kurssilainen sisältäen koulutuksen, materiaalin, ruokailun ja majoituksen

Hinta ilman majoitusta on 180 €.

Kouluttajina ovat ISSF Training Academyn kouluttajat:

Kevin Kilty, SAL haulikon lajivalmentaja/ HAULIKKO
Zeljko Todorovic, SAL pistooli päävalmentaja/ PISTOOLI
Kimmo Yli-Jaskari, Huippu-urheiluyksikön lajiryhmävastaava/ KIVÄÄRI

Pistoolin ja haulikon koulutus toteutetaan englanniksi, mutta esitykset tulkataan suomeksi. Myös esitettävät luentomateriaalit käännetään suomeksi.

Ilmoittautuminen: Maila Pynnönen 10.2.2015 mennessä sähköpostitse, maila.pynnonen@ampumaurheiluliitto.fi

Tiedustelut

Per-Ole Lindell