Pete Patruuna -kilpailu alkaa tänään!
25.3.2015 klo 12:00

Pete Patruuna -puhelinsovelluksessa alkaa tänään kilpailu, joka on avoin kaikille Kultahippupassin lunastaneille. Osallistu ja voita palkinto!

Ensi viikonvaihteessa (28.-29.3.) Hämeenlinnan Iittalassa järjestettävään ilma-aseiden Kultahippufinaaliin liittyen järjestetään Pete Patruuna -kilpailu, joka on avoin kaikille Kultahippupassin lunastaneille eli yli tuhannelle lapselle ja nuorelle.

Kilpailu alkaa tänään keskiviikkona kello 18, ja se päättyy ensi sunnuntaina eli 29. maaliskuuta kello 21.

Pete Patruuna -kilpailussa jaetaan palkinnot kolmelle parhaalle. Sen lisäksi arvotaan kaksi palkintoa kaikkien osallistuneiden kesken. Palkinnot lähetetään voittajille postitse.

Pete Patruuna on älypuhelinohjelma, jonka voi ladata ilmaiseksi sovelluskaupoista. Sillä voi harjoitella ammuntaa missä ja milloin tahansa. Sillä voi harjoitella oikeaa liipaisua ja tähtäyskuvaa sekä tähtäimen säätöä, joka toimii samalla tavalla kuin oikeassakin ilmakiväärissä. Pete Patruunassa voi osallistua kilpailuihin ja verrata omia tuloksiaan muiden ampujien tuloksiin.

Pete Patruuna -ohjelma liittyy Kultahippupassiin, jonka kannessa on ohjelman henkilökohtainen aktivointikoodi.

Mistä on kyse?

– Voit ladata sovelluskaupoista ilmaisen Pete Patruuna -älypuhelinohjelman. Se toimii Android-, IOS- ja Windows8x-puhelimissa.
– Lataa ohjelma ja syötä kenttään Kultahippupassi-vihkosen etukannessa oleva aktivointikoodi.
– Kirjaudu ohjelmaan syöttämällä käyttäjätunnuksesi (vapaavalintainen haluamasi nimimerkki) sekä valitsemalla edustamasi seuran lyhenne.
– Nyt olet valmis harjoittelemaan!
– Harjoittele ohjelmalla päivittäin – viisi minuuttiakin auttaa. Muista laatu harjoittelussasi!