Ampumaurheiluliitto mukana Supermessut 2015 keväisessä suurtapahtumassa Tampereella
18.4.2015 klo 12:00

Supermessut tuovat jälleen huikean paljon tapahtumaa ja nähtävää Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen 17.–19.4.2015.

Perjantaista sunnuntaihin 17.–19.4. järjestettävät Supermessut 2015 kutsuvat Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen kaikkia puutarha-, luonto- ja eräharrastamisesta sekä kotimaan matkailusta ja keräilyesineistä kiinnostuneita.

Tapahtuma tuo saman katon alle 486 näytteilleasettajaa ja neljät messut: Puutarhan, Kotimaan Matkailun, Keräilyn sekä uuden eräalan ja luontoharrastusten OutdoorErän. Kolmipäiväinen tapahtuma tarjoaa runsaasti nähtävää, ostettavaa ja ohjelmaa koko perheelle. Messut ovat avoinna perjantaina klo 12–18, lauantaina klo 9–17 ja sunnuntaina klo 10–17.

Ampumaurheilu on esillä OutDoorErä hallissa C 426 osastolla. Kokeilemaan pääseen mm.uutta SimWayHunt simulaattoria ja Laser Shot simulaattoria. Esittelijöinä ovat paikalla Pohjois-Hämeen Ampujien haulikkokerho, Jussi Ylinen SimWayHuntista, Rainer Hirvonen ja Timo Rautio Ampumaurheiluliitosta.

Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen käyntiosoite on Ilmailunkatu 20, 33900 Tampere.
www.supermessut.fi

Tervetuloa kokeilemaan ja testaamaan tarkkuuttasi.