Ilmoittaudu 25/300m Lapua Eurooppa cupiin Hollolaan
11.5.2015 klo 12:00

Hollolan Hälvälässä järjestetään 12.-14. kesäkuuta 25/300m Lapua Eurooppa cupin osakilpailu.

300m kiväärilajeihin otetaan mukaan vielä niin miesten kuin naistenkin sarjoihin 5-7 ampumaurheilijaa lajia kohden kilpailemaan cupin ulkopuolella. Varsinaisen kilpailun maakohtaiset osanottajamäärät on rajoitettu.

Nyt on mahdollista saada arvokasta kansainvälistä kilpailukokemusta ja antaa näyttöjä tulevaisuutta varten!

Iso- ja vakiopistoolissa voi ilmoittautua vielä mukaan varsinaiseen Eurooppa cupiin.

Osanottomaksu on kiväärissä 90 euroa per suoritus ja pistoolissa 75 euroa.

Hollolan Lapua Eurooppa cupiin osallistuu yksitoista maata. Suorituksia on yhteensä noin 140. Lisää tietoa kilpailusta löydät täältä.

Tiedustelut: kilpailun johtaja Marko Leppä, 040 510 5323, marko.leppa@ampumaurheiluliitto.fi

Ilmoittautumiset: pirjo.manninen@ampumaurheiluliitto.fi Varaa samalla myös majoitus Pirjolta (Scandic ).