Urheiluampuja 4/2015 on ilmestynyt
29.9.2015 klo 12:00

Vuoden neljäs Ampumaurheiluliiton Urheiluampuja-lehti on ilmestynyt. Lehdessä on laaja kattaus ampumaurheilua, lähtöjuttuna katsaus huippu-urheiluvuoteen ja tulevaan Rion olympiavuoteen.

Urheiluampuja-lehti tapasi aiemmin tässä kuussa Lonaton MM-kisoissa ammuntaa harrastavan F1-kuljettajan Valtteri Bottaksen. Seuraesittelyssä ovat Ala-Hämeen Ampujat ja Luhangan Ampujat. Urheilija arjessa -sarjassa esitellään trap-ampuja Noora Antikainen.

Lehdessä kerrotaan myös nuoresta skeet-ampujasta Eetu Kallioisesta, joka sivusi poikien ME:tä Lonaton MM-kisoissa. Lisäksi katsaukset kasa-ammunnan, siluetin ja sportingin kisavuodesta. Noin 20 kysymykseen vastaa liikkuvan maalin lajivalmentaja Ville Häyrinen. Mukana myös raportti Isossakyrössä järjestetyistä Kultahippufinaaleista.

Voit lukea Urheiluampujan sähköisen version täältä. Sivulla 7 olevan QR-koodin kautta pääset katsomaan kuvia, jotka on otettu haulikkolajien MM-kilpailuissa Italian Lonatossa.