Kultahippukarsintojen tulokset Ampumaurheiluliittoon ja Pieksämäen Seudun Ampujille
26.11.2015 klo 12:00

Alueellisten Kultahippukarsintojen tulokset pitää lähettää Ampumaurheiluliittoon ja Kultahippufinaalin järjestäjälle. Finaali järjestetään Savonlinnassa Tanhuvaaran Urheiluopistolla 9.-10. huhtikuuta 2016.

Päästäkseen kultahippufinaaliin ampujan on osallistuttava alueensa karsintakilpailuihin eli kultahippukarsintoihin. Kaudella 2016 voi myös tarvittaessa osallistua toisen alueen karsintoihin.
Ensisijaisesti osallistutaan oman alueen karsintoihin.
Joukkueiden ei tarvitse karsia.

Oman alueen kultahippukarsinnoista voi myös tiedustella oman alueen Kultahippupäälliköltä. Alueiden kultahippupäälliköt löydät tästä.

Alueellisten Kultahippukarsintojen tulokset pitää lähettää seuraaviin osoitteisiin: Ampumaurheiluliittoon Kirsi Kankaanmäelle kirsi.kankaanmaki@ampumaurheiluliitto.fi ja finaalin järjestäjälle ilmoittautumiset@pieksa.fi

Seuraava ilma-aseiden Kultahippufinaali pidetään Savonlinnassa Tanhuvaaran Urheiluopistolla 9.-10.4.2016. Tutustukaa kisainfoon tästä.

Finaaliin ilmoittautumisen viimeinen päivä on maanantai 14.3.2016.

Voimassa olevat Kultahippusäännöt liitetiedostona.

Liitteet