LAPUA 25-300 m Eurooppa Cupissa tilaa suomalaisampujille – Ilmoittaudu heti
3.6.2016 klo 12:00

Lapua 25-300m Eurooppa Cupin Suomen osakilpailu järjestetään Hälvälässä 30.6.-3.7.2016. Lajeina ovat pistoolin 25m lajit ja 300m kiväärin lajit.

Kilpailuihin on tulossa osallistujia kymmenkunnasta maasta. Uutena osallistuja maana on mm. Puola eriteisten Pohjoismaiden, Saksan, Ranskan jne. lisäksi.

Lapuan  Eurooppa Cupin Suomen osakilpailu kuuluu Euroopan Ampumaurheiluliiton (ESC) viralliseen kilpailuohjelmaan. Kilpailujen osanottajamäärä on maajoukkueiden osalta rajattu, mutta kansallisen isäntämaan osallistujilla on erikoisoikeus osallistua kilpailuihin.

Hälvälässä pidettävään kilpailuun on suomalaisilla vielä mahdollisuus osallistua. Katso kilpailuohjelma ja muut tiedot klikkaamalla SAL:n nettisivujen pääsivuilla olevaa kisalogoa tai https://ampumaurheiluliitto-fi.directo.fi/kilpailu/lapua-european-cup-25-300m-pisto/lapua-european-cup-25-300m-2016/

Mikäli olet tulossa kilpailuihin, etkä ole vielä ilmoittautunut, tee se nyt heti! Ole välittömästi yhteyksissä Pirjo Manniseen pirjo.manninen@ampumaurheiluliitto.fi ja kerro lajisi mihin osallistut, majoitustarpeesi, osallistutko Päijänteellä pidettävään bankettiristeilyyn jne tai lähetä ilmoittautumislomake.

Nyt on erinomainen mahdollisuus testata kuntosi kansainvälisten urheilijoiden kanssa. Tervetuloa!