Haulikkoammunnan Kaakkois-Suomen alueleiri 23. heinäkuuta Mikkelissä
4.7.2016 klo 12:00

Suomen Ampumaurheiluliiton Kaakkois-Suomen haulikkovastaava Mika Tuukkanen sekä tehoryhmävalmentaja Risto Suurla järjestävät haulikkoammunnan Kaakkois-Suomen alueleirin lauantaina 23. heinäkuuta 2016 Kyrönpellon haulikkoradalla Mikkelissä. Leiri on tarkoitettu ensisijaisesti nuorille sekä naisille, mutta myös kokeneemmat konkarit voivat kartuttaa osaamistaan, mikäli vapaita paikkoja jää.

Kurssi alkaa lauantaina 23.7 kello 10 ja päättyy arviolta kello 16. Osallistumismaksu on 15 euroa, minkä lisäksi kurssilaiset maksavat ampumansa kiekot ja patruunat. Huomioithan, että radallamme ei ole mahdollisuutta maksaa kortilla.

Leiri sisältää laajan tietopaketin haulikkoammunnan perusteista ja turvallisuusseikoista. Teoriaosuuden jälkeen tarkastetaan aseiden sopivuus ja perehdytään Trap-ammuntaan, jonka jälkeen halukkaat voivat tutustua Skeet-ammuntaan Mikkelin Ampujien ohjaajan opastamana.

Oma ase ei ole pakollinen, sillä mukaan mahtuu rajallinen määrä aseettomia leiriläisiä. Jos sinulla ei ole mahdollista käyttää leirillä omaa asetta, ota yhteyttä Mika Tuukkaseen (045 651 2518).

Ennakkoilmoittautumiset voi lähettää s-postilla osoitteeseen: mika_tuukkanen@hotmail.com. Voit ilmoittautua leirille myös paikan päällä leiriaamuna.

Mikkelin Ampujat Ry

Haulikkojaosto