Suora lähetys haulikon skeetin ja trapin SM-kilpailun finaaleista 17.7. kello 13.40 alkaen!
13.7.2016 klo 12:00

Suomen Ampumaurheiluliitto tuottaa suoran nettilähetyksen haulikon trapin ja skeetin SM-kilpailun semifinaaleista ja mitaliotteluista sunnuntaina 17.7. kello 13.40 alkaen. SM-kilpailun järjestää Sibbo Skyttegille kotiradallaan Sipoossa.

Suora lähetys alkaa klo 13.40 ja finaalien aikataulu on seuraava:
– klo 13.45 skeetin naisten semifinaali ja mitaliottelut
– klo 14.30 skeetin miesten semifinaali ja mitaliottelut
– klo 15.15 trapin naisten semifinaali ja mitaliottelut
– klo 16.00 trapin miesten semifinaali ja mitaliottelut

Suoraa lähetystä voit katsoja monella eri tavalla. Suoran lähetyksen jakelualustana toimii Ampumaurheiluliiton YouTube-kanava. Kanavan upotusikkuna löytyy Ampumaurheiluliiton nettisivustolta täältä.

Suoran lähetyksen toteuttavat Videpe ja Matti Viitanen, jotka tekivät myös haulikon skeetin ja trapin vuoden 2014 SM-kilpailun TV-tuotannon Ylen TV2-kanavalle. Sen ohjelman voit katsota tästä.