SAL hakee talous- ja kehityspäällikköä
15.9.2016 klo 12:00

Suomen Ampumaurheiluliitto ry (SAL) hakee

Talous-ja kehityspäällikköä vakinaiseen työsuhteeseen.
SAL:iin kuuluu 304 jäsenseuraa, joissa on runsaat 34.000 jäsentä. Tarvitsemme joukkoomme tehokkaan talousosaajan ja kehittäjän! Tarjoamme Sinulle haastavan ja mielenkiintoisen työn hyvässä nosteessa olevan ampumaurheilun näköalapaikalta.

Edellytämme näyttöjä taloushallinnon tehtävien menestyksekkäästä hoidosta ja soveltuvaa koulutusta. Talous- ja kehityspäällikkö vastaa Ampumaurheiluliiton talouden suunnittelusta ja ohjauksesta sekä talous- ja palkkahallinnosta. Lisäksi hän tukee Ampumaurheiluliiton toimialavastaavien työtä kiinteässä yhteistyössä toiminnanjohtajan aisaparina. Hän tulee kehittämään ja virtaviivaistamaan liiton toimintaprosesseja sekä olemassa olevia ja uusia tulevia sähköisiä tietojärjestelmiä.

Valittavan henkilön tulee ymmärtää urheilujärjestöjen toimintaa sekä olla kiinnostunut ja halukas kehittämään ampumaurheilua ja liiton toimintaa. Edellytämme suomen kielen lisäksi hyvää englannin kielen taitoa, mielellään myös ruotsin kielen taitoa sekä hyviä yhteistyö- ja tiimityöskentelytaitoja.

Jos tunnet tehtävänkuvan omaksesi, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen. Liitä mukaan ansioluettelosi. Hakemukset sähköpostiin risto.aarrekivi@ampumaurheiluliitto.fi 23.9.2016 mennessä.

Lisätietoja antavat puheenjohtaja Pia Nybäck 0400 – 460 605 ja toiminnanjohtaja Risto Aarrekivi 040 -774 6950.