Urheiluampuja 4/2016 on ilmestynyt
26.9.2016 klo 12:00

Ampumaurheiluliiton julkaisema Urheiluampuja-lehti (4/2016) on ilmestynyt. 48-sivuisessa lehdessä käsitellään muun muassa Rio de Janeiron olympialaisia ja paralympialaisia. Huippu-urheilun tavoitteet ovat nyt Tokiossa 2020.

Mäntsälän Urheilijoiden Nico Järvinen, 16, on asettanut tavoitteekseen paralympialaiset. Raahen Ampujien Juha Manninen vie sporting-ammunnan Urheilukouluun, ja practicalin Lady-maajoukkueen tunnelmat ovat katossa ennen EM-kilpailuja.

Urheilija arjessa -sarjassa esitellään pistooliampuja Teemu Lahti, joka asuu Saarijärvellä ja edustaa Lahden Ampumaseuraa. Nokian Seudun Ampujien Sami Haume vastaa Noin 20 kysymykseen.

Seurajutussa esitellään Keski-Uusimaan Ampumaseura, ja Finaali-palstalla Kymppi 64:n Tomi-Pekka Heikkilä kertoo haluavansa yhä paremmaksi arvokisa-ampujaksi.

Sekä tietysti paljon muuta!

Urheiluampujan sähköinen versio: http://live.grano.fi/ejulkaisu/Suomen_Ampumaurheiluliitto/Urheiluampuja_4-2016/index.html

Liitteet