Vuoden 2018 ilma-aseiden SM-kilpailut haussa
14.12.2016 klo 10:34
Risto Aarrekivi

Suomen Ampumaurheiluliiton hallitus julistaa vuoden 2018 ilma-aseiden SM-kilpailut pikahakuun.

Pikahaun perusteluina hallitus toteaa, että hakijan tulee pystyä valmistautumaan kilpailujen järjestämiseen tarpeeksi ajoissa niin, että se pystyy tutustumaan esimerkiksi vuoden 2017 SM-kilpailuihin, kilpailujen järjestämiskoulutukseen jne.

Toisena perusteena on, että ko. kilpailuja joudutaan järjestämään urheiluhalleissa ja -saleissa, jotka eivät ole varsinaisia ampumaratoja ja niiden varaukset joudutaan tekemään vuosi tai jopa enemmänkin kuin vuosi aikaisemmin.

Edellä mainitusta syystä hallitus avaa ilma-aseiden 2018 SM-kilpailujen haun. Hakuaika päättyy joulukuun 29. päivä klo 16.00 mennessä.

Hakemukset liitteineen tulee lähettää sähköisesti kilpailuvaliokunnan sihteerille Kirsi Kankaanmäelle kirsi.kankaanmaki@ampumaurheiluliitto.fi ja kilpailuvaliokunnan puheenjohtajalle Kari Sankalalle karisankala@hotmail.com .

Kilpailuvaliokunta tekee esityksen hallitukselle niin, että hallitus voi päättää asiasta 12.1.2017 pidettävässä kokouksessa.

Juhlavuoden 2019 Ilma-aseiden SM-kilpailujen hausta ilmoitetaan keväällä 2017.

Toimeksi saaneena

Risto Aarrekivi