Nyt on vuosi-ilmoituksen täyttöaika, vastatkaa seuratoimintakyselyyn!
10.1.2017 klo 10:03

Suomen Ampumaurheiluliitto ja alueet keräävät seuratoimintakyselyllä tietoja seurojen toiminnasta vuonna 2016.

Tiedot ovat tärkeitä toiminnan mittareita ja kertovat ampumaurheilutoiminnan laajuudesta Suomessa niin seuroille itselleen kuin myös liitolle.

Opetus- ja kulttuuriministeriö velvoittaa lajiliittoja ja sen seuroja antamaan tarvittavat tiedot toiminnoistaan, siksi vuosi-ilmoitus tarvitaan. Ne ovat myös tärkeä perustelu seuran ja liiton hakiessa liikuntajärjestöille myönnettäviä avustuksia kunnilta tai Opetus- ja kulttuuriministeriöltä.

Tietojen tulee olla yhteneväiset niin kuntien kuin liitonkin suuntaan, koska tietoja tarkistellaan ja kysellään myös liitoltakin. Erinomaisen tärkeää on, että nuoriso (lasten ja nuorten)- ja harrastepuolen tiedot sekä erilaiset tapahtumatiedot ovat myös mukana samoin kuin koulutuksiin liittyvät tiedot. Toivottavaa on myös eri lajien harrastajamäärien erittely.

Seuroja pyydetään vastaamaan vuosi-ilmoitukseen 15.2.2017 mennessä. Kaikkien määräpäivään mennessä vastanneiden seurojen kesken arvomme yhdelle seuralle kahden hengen osallistumisen SAL:n ohjaajakoulutukseen.

Ohjeet rekisteröitymiseen tästä.

Vastaa tai rekisteröidy seuran vuosi-ilmoitukseen tästä linkistä: