Yhdessä vahvemmiksi – vastaa seurakyselyyn ja tuo seuranne näkemys ampumaurheilun kehittämiseen!
24.3.2017 klo 13:34

Ampumaurheiluliitto täyttää sata vuotta vuonna 2019. Haluamme kohdata tulevaisuuden entistä yhtenäisempinä ja vahvempina. Nyt pääset antamaan suoraa palautetta liiton toiminnasta. Seuroille suuntaamamme kyselyn tarkoituksena on selvittää, miten Ampumaurheiluliiton toimintaa pitäisi kehittää, jotta pystyisimme parhaalla mahdollisella tavalla tukemaan seurojamme ja niiden toimintaedellytyksiä sekä yhdessä kehittämään mahtavaa harrastustamme.

Toivomme viisastuvamme erityisesti siinä, millaisissa erilaisissa tilanteissa seuramme ovat tällä hetkellä, millaisia tulevaisuuden suunnitelmia seuroilla on ja millaisia asioita kehittymisen tueksi kaivataan. Mitkä nykyisistä palveluista koetaan tärkeiksi, mistä ehkä voidaan luopua ja ottaa tilalle jotain parempaa. Jotta kaikkien seurojen ääni saadaan kuuluville, toivomme vastauksia jokaisesta seurasta.

Samalla kysely tuottaa pohjatietoa seuran omien kehittämistoimien tukemiseen ja antaa mahdollisuuksia laittaa hyväksi havaittuja toimintatapoja kiertämään muillekin seuroille.

Käytä siis hetki aikaa ja keskustele mielellään kysymyksistä seuranne hallituksessa tai vaikka isommallakin porukalla ennen vastaamista. Samalla voitte avoimesti keskustella oman seuranne kehittämisestä ja saada siihen ehkä uusia ideoita.

Kaikkien vastanneiden seurojen kesken arvotaan 3 kpl Viking Linen lahjakorttipaketteja Tukholman-risteilylle. Yksi lahjakorttipaketti sisältää riittävän määrän lahjakortteja, jotta koko seuran hallitus puolisoineen pääsee matkaan.

Pääset vastaamaan kyselyyn täällä.

Vastaathan kyselyyn viimeistään 17.4.! Ensimmäisiä tuloksia saadaan tällöin jo liittovaltuuston kokoukseen huhtikuun lopussa.