Lähetä valokuvia 100-vuotiskirjaan
25.4.2017 klo 06:09

Suomen Ampumaurheiluliiton 100-vuotiaasta toiminnasta ollaan kirjoittamassa historiankirjaa. Teoksen kirjoittaa urheiluhistorioitsija, FT Kalle Virtapohja.

Teos tulee käsittelemään laajasti liittomme toimintaa sanoin ja kuvin sadan vuoden ajalta. Kirjasta tulee noin 500-sivuinen.

Kirjaan halutaan valokuvia rikastuttamaan teosta. Tarvitsemme kuvia menneiltä vuosikymmeniltä (ennen 1990) isoista tapahtumista sekä kotimaasta että ulkomailta kuten maaotteluista, nuorisotapahtumista, SM-, PM-, EM-ja MM-kilpailuista, kokouksista, valmennusleireistä, koulutuksista jne. Erityisesti kaipaamme kuvia kansainvälisistä kilpailuista.

Kuvat digitalisoidaan ja palautetaan omistajilleen.

Kuvissa tulee olla tieto tapahtumasta, ajankohta, paikka ja nimet henkilöistä, jotka esiintyvät kuvissa sekä osoite, johon kuvat palautetaan!

Kuvat voi lähettää osoitteella:
Suomen Ampumaurheiluliitto
100-v historiankirja