Kuusi urheiluampujaa nuorten MM-kilpailuihin
18.5.2017 klo 18:19

Ampumaurheiluliitto on nimennyt kuusi urheilijaa nuorten MM-kilpailuihin, jotka järjestetään kesäkuussa Saksassa.

Nuorten kivääri- ja pistoolilajien MM-kilpailut järjestetään Saksan Suhlissa 22.-29. kesäkuuta. Ampumaurheiluliitto on nimennyt kisoihin kuusi urheiluampujaa – kolme tyttöä ja kolme poikaa. Kaikki kuusi ovat kivääriampujia.

Ensimmäinen kilpailupäivä on lauantai 24. kesäkuuta. Viimeiset mitalit jaetaan 28. kesäkuuta sekajoukkuekilpailuissa.

Nuorten MM-kilpailut (kivääri ja pistooli)
22.-29.6. Suhl, Saksa

Suomen joukkue

Pojat, kivääri: Cristian Friman (Esbo Skytteförening), Matias Kiuru (Poliisien Ampumaseura), Sebastian Långström (Kyrkslätt Skytteförening)

Tytöt, kivääri: Marianne Palo (Isonkyrön Metsästys- ja Ampumaseura), Henna Viljanen (Kyrkslätt Skytteförening), Mira Mäkelä (Lappajärven Ampujat)

Lisää tietoa kilpailuista löydät täältä.