Suomesta kuusi kivääriampujaa vuoden viimeiseen maailmancupiin
25.5.2017 klo 10:01

Ampumaurheiluliitto on nimennyt kuusi kivääriampujaa vuoden viimeiseen maailmancupiin, joka järjestetään kesäkuussa Azerbaidzhanin Gabalassa.

Kansainvälisen ampumaurheiluliiton (ISSF) vuoden viimeinen maailmancup järjestetään Azerbaidzhanin Gabalassa 6.-14. kesäkuuta. Siellä kilpaillaan kivääri- ja pistoolilajeissa.

Ampumaurheiluliitto on nimennyt Gabalaan kuusi urheiluampujaa, jotka ovat kaikki kivääriampujia. Ensimmäinen kilpailupäivä on torstai 8. kesäkuuta, ja viimeiset lajit kilpaillaan tiistaina 13. kesäkuuta.

ISSF:n maailmancup (kivääri ja pistooli)
6.-14.6. Gabala, Azerbaidzhan

Suomen joukkue

Kivääri
Miehet: Cristian Friman (Esbo Skytteförening), Juho Kurki (Kankaanpään Ampumaurheilijat), Aleksi Leppä (Haminan Ampumaseura)
Naiset: Emmi Hyrkäs (Simpeleen Hahlo), Katariina Laine (Hämeenlinnan Ampumaseura), Annika Sihvonen (Savonlinnan Metsästys- ja Ampumaseura)

Lisää tietoa kilpailusta löydät täältä.